6 av 6 på lördag :)

Denna dag har varit tillfredställande, absolut.
Struntade i fotbollen eftersom jag inte har helt frisk i halsen, himlans tur eftersom vi inte hade någon iallafall. När man kom till skolan var det direkt till matsalen o käka. Trodde att det skulle vara god mat eftersom resten av veckan har det varit bajs(?!) i matsalens härliga umgängliga bakteriegränd. Finns det ens något som heter det? Bakteriegränd alltså. Kanske skriva in till vart man nu ska skriva det till o berätta om mitt upptäckande. Anyway, det blev fiskbullar så det var bajs idag igen. Men, när man misströstat länge nog fick man syn på filen och cornflakesen. Undra om det var en gåva från gud, att jag såg den alltså. Var typ den sista som fick något, haha! Det kan Camilla understryka. På engelskan skulle jag skriva bokrecension av Johnny got his gun. Segaste boken av dom böcker jag läst. Ni som höjer ena ögonbrynet och småflinar lite, don´t. Fråga Marcus o co så får ni svar på era tvivel. Efter engelskan och en massa bläckfläckar på handen, jag fattar inte hur jag lyckas, så var det naturkunskap. Var där i en kvart, tog en bok jag inte fick ta(egentligen Emelie) och sen drog jag samt Pettersson hem till vardera hus. 

Var taggad inför träningen i skolan, verkligen glad över att nu ska jag visa vem som är nr 1. Missade ju träningen i måndags för att jag var sjuk, och då var Pablo där. Så jag oroade mig lite inför i helg, men när han inte kom idag på träningen blev jag bara slapp. Haha, vet inte varför men blev bara så trött. Fick som vanligt ingen uppvärmning innan vi satte igång, börjar bli irriterad på det. Inte undra på att det flyger förbi lite lätta bollar när man är som en istapp i kroppen. Och alla ni utespelare som säger att målvakter är lata, tur att det finns någon bakom er som kan fixa upp eran röra! Är så trött på att man alltid ska få höra : "Men kom igen, hur jobbigt kan det vara"! Säger bara en sak, var med på någon målvaktsträning(en bra målvaktsträning) och stå sedan match när det andra målet står 25 meter bort så att man egentligen kan skjuta när som helst. Snälla gör det. Usch och Blä på er!

Italienaren har fått slutat efter sin provperiod. Lite synd eftersom han var ganska kul att lyssna på. Han kunde inte sluta smila när han hade sagt "hur är det" på svenska. Haha, aja! Hoppas det går bra för The italian!
Vi möter Täby is på lördag. Klockan 13 på Graninge. (Om ni inte vill betala så går ni till dom bortre dörrarna som är öppna). Säg inget till pappa bara, han blir tokig om han får reda på att jag(sportchefens son) läcker sådan info. Ironi.

Och som en tjej jag har fått inspration av..
ALOHA!

Kommentarer
Postat av: zandrapettersson.blogg.se

vaafan äre jag läser ? snålhet! tar betalt för eran match? haha :P

2008-05-22 @ 23:04:08
Postat av: Anonym

Johnny got his gun... Läste den i skolan förut vi med. Otroligt skumm bok får jag lov att hålla med om.

2008-05-23 @ 17:52:13
Postat av: Anonym

vem kan du möjligtvis fått inspiration av? ;)

2008-05-26 @ 12:44:21
URL: http://hheadshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0