Del 1.. typ

Weeey :D Idag ere match :D Taggad som faaan asså :) haha, kan inte sluta smila -.-:P Haha.. Ähm, hemskt ledsen för att ja inte skrev igår, var allt för trött efter min matblåsning av Elin och Linnéa.. Fucking hell ;)
Sitter o käkar frukost nu, får ångest för att jag är inne när det är 20 grader o sol ute meen måste ju fixa detta.
Igår.. Igår vare ju skola som alltid -.- Först vare fotboll o sen vare tänkt att vi skulle ha historiaprov. Men eftersom vår lärare lagt till 50 sidor i fredag så sket alla i det! Mkt starkt F2, elr jaa.. Iaf ni som e smarta som brukar gå på allt.. och alla. Hähä ;D Efter skolan så drog ja till Sebbe, mötte han vid källtorp.. Stod o snacka lite med Patrik, min lärare i 7-9 och han tränade även mig 1 år nån gång förut :P Therése och Isabella var även där med turbo moppen! Måste bara nämna att Isabella tappade moppe nycklarna genom ett galler precis utanför entrén. Ni som vet hur kallhäll sporthall ser ut förstår..

Kollade på jockes dm match också.. Dom torska -.- Även fast dom körde upp dom så funkade det riktigt inte liksom.. Sista tredjedelen på banan killar, den måste förbättras avsevärt! Efter det så gick jag hem med min extra morsa Annika o även grannarnas granne, mr Kasper himself. Mycket trevligt i solen måste jag säga.


Och nu kom vi väll till dagens planerade grej.. Emelie A hade sagt att det var dans i sporthallen 17.45 så då tänkte jag att eftersom jag o Sebbe skulle kolla damernas match halv åtta så vare lika bra att gå ner lite tidigare.. Jag vet inte hur jag ska säga detta men aa, 4 tjejer från dansgaraget, dansar i jaa, 5 min kanske och får 2 000 kr för detta. All respekt tjejer men jag, Sebbe, Emelie A och kanske Mikaela? Haha vet inte va du heter men du får heta Mikaela sålänge..Vi kunde lika gärna kunnat göra det där asså..  2 000 kr för att dansa i ca 5 min.. Jag hade gjort bort mig som alltid men jag bjuder på den, nån måste ju ta det jobbet också! Annars blir det ju inget kul???

Efter dansen så väntade vi på Isabella i solen.. Men geniet tror att vi är utanför Kallhälls sporthall så de blev inget lämnande av busskort till henne ;D Efter ett tag av ihärdigt smsande så drog Emelie o co på sina cyklar..
Och nu får ni ursäkta men nu måste jag avbryta min skrivning.. Har ju match idag kl 13.00 på jarfällavallen :D Såå måste ta på mig ngt o sen ut i det fina vädret med en vattenflaska :) Jag återupptar senare idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0