Del 2

Jahaa.. var man hemma efter att ha cyklat hem mammas cykel från Graninge.. Brorsan o hans två ungar kmr nämligen hit idag kl 17 o ska käka lite :) Så päronen fick åka till ICA Viksjö o fixa lite saker som man kan lägga på grillen :D Matchen.. Jadu, matchen sluta 1-1.. Vi borde vunnit med typ 3-0 kanske! Aja, ska inte tänka mer på den -.-

Meen ska fortsätta med gårdagen nu..Efter att Emelie o co dragit så gick jag o Sebbe ner till Graninge dåda o spela lite boll innan tjejerna skulle spela. jag har tänkt mkt på det jag nu ska skriva.. Visserligen måste man värna om sina vänner, absolut! Men även hålla sig så att de blir iaf lite intressant? Alltså.. Dom mötte Tyresö i kycklinggult;D Jag hade mina förhoppningar att dom skulle vinna eftersom jag o Sebbe var där. Damlaget brydde sig tydligen inte om det utan åkte på stor torsk med 0-9. Och alla ni som säger att det var Jasmins fel.. FUCK ER ! Hon gjorde en mkt bra match tycker moi.. O btw.. Han/hon som skrev en kommentar om det där..Moi grejen.. Du är aningens efter i huvudet. ;) Men jag dömer inte som sagt.
Vi gick hem efter matchen med Emelie, Elin o Linnéa.. Dom lura mig totalt och då blev jag bara jätte trött :P Så fuck dig Linnéa o fuck dig Elin :P Haha..  Ja o Sebbe drog hem till mig o kolla lite tv, han drog vid tolv när jag typ somnat för 2346 gången. Idag.. Idag vet jag inte vad som händer, kanske grilla, kanske göra ngt annat.. Vem vet.. Om nån har en idé så kan dom väll kläcka ur sig den o smsa mig, eeh? Ngt måste man ju få tillbaka för alla dom minuter man lägger ner på det här.

Hare bäääääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0