Derby :)

Jaaa, va ska man säga ! Undra hur länge alla djurgårdare inte kmr kunna sitta eftersom vi körde dom så fucking håååååårt i rumpan !! :D haha.. Stackare.

Ida hare varit en väldigt lugn dag måste jag erkänna. Skola o allt de där..-.- Sluta vid tolv ungefär ;D Drog till källtorp med Emelie o, aa.. Guess what vi gjorde..(a) Försökte plugga i ungefär två timmar, sammanlagd läsning och skrivande slutade på en sisodär 14,7 minuter.. Har ju nationella imorgon, tänkte skippa det men så kmr Markus o säger att man inte får göra det om man inte kmr imorgon -.- Tänk om man blir dödsligt sjuk inatt då? Snacka om att de svenska systemet är ngt radikalt! Så då måste man väll gå o få ett rungande ig.. sen blire kriga med alla rester ;D Satsar på ett g om nån av er nu inte kommit på det, dumass?!

Körde lite styrka också med min älskade flowin matta :) Löööve it ! måndag, onsdag, fredag.. Snacka om Schenkenberg kropp i sommar.. Och alla som fnissar o garvar nu.. Låt mig drömma.

Jag o Angelica har idag pratat allvarligheter.. De slutar med att hon kör på kniven o armarna medan jag hänger mig lite! De blir bäst så, tror jag iaf.. Tänk om man kanske får g på nationella.. ? HAHA, kung på fantasi.
Just nu e man ensam hemma, skönt som fan! Pappa ute med cykeln (?!) o mamma e hos mormor som fyllar 85 imorgon! ETT STORT GRATTIS <3 ! :D Har aldrig tänkt på det men de är såå skönt att få spela nästan hur hög musik man vill asså :) Stööörtsköönt, får fixa ngt sånt här ställe när man flyttar! Elr kanske kör på min ursprungliga plan.. Sparkar ut päronen till ngt pensionhem så får jag hela stället för mig själv ;D  Där snackar vi grejer..

Mina memoarer går inte bra alls, känns inte som att jag har någon tid över asså.. ;/ Har varit en massa prat om att ja borde fortsätta med dom från mina fans.. Meeen, måste ju tänka på moi själv också, ehh Comprende? Ni ser, lite spanska har man lärt sig på 5 år.. Blev ju kickade där ifrån av ngn jäävla anledning, dom babbla om att jag inte varit där i september men heey, hata inte!

Jaja.. nu får ni vänta till.. aa, imorgon iaf på nästa epok i mitt liv som underskattad poet samt överbetald porrskådis! Om jag nu överlever morgondagen.. 

PEACE

Kommentarer
Postat av: hannistyle

Hoppas du haft en trevlig dag =)

2008-05-07 @ 23:14:30
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Anonym

du vet att moi e franska

2008-05-08 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0