Ekorremovie (:

ååh, jag är såå trött !! Varit seg som fan hela dagen... Förutom efter kladdkakan hos dicken.. Jäävlar va man var pigg dåå duu ;) Lämnade lite filmer och lånade en ny, jag menar, varför låna i en videobutik elr vara olaglig när man har dicken liksom (:

Hade nationella i engelska idag.. Muntligt.. Jag o Carina ägde sönder hela grejen! =) Till slut så fick vi inte prata mer för att de gått lite mer tid än avsett.. Vi kan ju inte hjälpa att vi är så bra, elr hur?! Snacka om låg standard på vissa inom läroverket.. Menar ej Mamma o hennes flummiga kompis Carina (a) Hahah.. Jag är bra på att berätta väsentliga saker, om ni nu av någon knasig anledning inte märkt det?!

Efter det vare matte o som vanligt så ville jag bara döööööö..... !! :P Nationella på torsdag -.- Jag o Angelica prata om på vilket sätt man bäst skulle dö på.. Hon ville ha rakblad men jag sa att de var lite väl "som alla andra" så jag tror de faller på dem medeltida hängningen.. Men kanske kmr på ngt kreativt när stunden kmr ! Om någon har förslag så skriv gärna en insändare till aftonbladet.se så kan vi argumentera mer där. Woord..

Seen vare hem till dicken dåda.. Har kommit på att jag älskar Jessica Simpson.. iaf i den film vi såg ;D Kladdkakan var fin fin, grädden var det ngt fel på.. Den blev ju faan aldrig klar ?! Viksjös fucking grädde.. Say no more.

Emelie kom till Graninge när jag slutat träningen, varför hon kom är nog fortfarande oklart men det var fint väder ute så hon ville gå en promenad sa hon. Starkt! Och vad gäller Pettersson familjen i fråga.. haha I REST MY CASE på den. Undra om man verkligen skulle ha flyttat från Viksjö? Sebbe sa att jag skulle vara värsta alkisen om jag bott kvar men jag har mina tviviel.. Visst så är alla från VIksjö ngt knasiga men heey, vem e inte det liksom? Kolla dom från Kallhäll, fucking pinsamma dom är!  

PS. Gratis morötter på donken i Stäket nu när Makkus börjar jobba där sen förra veckan ! DS.
 

Kommentarer
Postat av: ..

Hörru viksjö is the shit ;)

2008-05-07 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0