Fucked up barndom ?

Åhhh, va trött man blir ibland ! Precis skrivit allt o så när jag ska publicera.. så försvinner allt o jag loggas ut? WTF!!!
Usch va jobbigt.. Speciellt när jag redan är trött. jaja, va gör man inte när fansen skriker efter mer!

SItter o undrar om den här första "ruschen"  med att blogga har lagt sig.. Kände mig seg och trött när jag satte mig vid datan ikväll. MEN, kan bero på den dag jag har haft.. Kind of..
Anyway.. Dagen började med att jag nästan missade bussen pga kliva-upp-ur-sängen problem!
Nationella gick bättre än väntat idag :) Stolt över att jag gjorde uppgift 17 ;D Satt runt 2,5 timmar.. Brukar vara mer.. Men jag kände en stark längtan till utanför klassrummet o bort från papprena.. Haha! Knaaas.. De kändes bra faktiskt! Men kanske bara säger så till mig själv för att slippa gå o dagdrömma om att nån städtant ska klå upp mig på toan.. Fucked up barndom om man har sånna tankar? Orkar inte gå in på det mer nu.. Trött som.. Aa, trött e jag iaf :P

När jag kom hem runt tolv-tiden så gick jag ut en timme med hunden.. Fick med mig 2 trötta tossar, Emelie o Goran. Starkt av er att klara av att gå, iaf Emelie eftersom Goran hade en sparkcykel.. Efter promenaden så tog vi det lungt på Emelie Studsmatta i några timmar, i solskenet :) Det har hänt ngt hos dom där.. Förut kunde man få mat bara sådär.. Nu måste man göra saker för att få mat i sig.. Ngt har hänt och jag ska nästla mig in i den där kallade familjen o luska fram ngt! Som tack för maten så hjälpte jag då Emelie, Therése och Isabella med att bära ner en massa saker till Graninge! haha.. Emelie <3 Läkerol ?

Har täänkt gaanska mkt idag.. För ovanlighetensskull.. O kommit på varför jag alltid svarar att jag mår UNDERBART när nån frågar hur jag mår.. Det är för att alla mina kompisar mår i genomsnitt iaf braa, fotbollen går skitbra, skolan går.. haha! Amen liksom.. Allt blir ju så lätt när man har sina nära o kära runt omkring sig :) ja menar kolla på mig.. Älskar mig själv = Alltid nöjd med mig själv.. Enkelt att leva Nice då !  Och jaaaa, så att alla ni tjejer som pratar om mig äntligen får ett svar.. Jag har lagt ner !! Det gjorde jag redan förra året men det är vissa som tycker de e roligt att prata om andra för att dom vill ha uppmärksamhet.. Inga namn.. Men det är baara tjejer, tror ni vet exaakt vilka jag menar ;)

Träningen ida var super förutom att soljäveln gjorde så att jag inte kunde se ngt alls -.- Så tack för den, jävla kuksugare! Ganska kul att man i ena stunden älskar den för att den gör en brun.. O nästa, jaja.. Ska inte börja nu.. Kanske finns småbarn som läser denna blögg. Tänker på min omgivning gör jag också ser Du ;) Tänk på den när jag får min pension!

Angelica bangade på att köra arm grejen idag.. Hon vill spara sig till andra gånger? WTF.. Snacka om att ändra planerna radikalt så in i götes rumpa!

Rebecca babblar på som vanligt.. Det vill säga gaanska mkt.. ! ;) Jensen södra tjejer.. Fucking hell (a) Och varsegood, nu har även du varit med i min blogg.. Stor händelse, I know ! ;D Och sjäälvklart menar jag att alla tjejer som går i Norra är bäst, snyggast och sötast! Iaf en.. ;D

natti natti fuuuuuckers =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

töööööööööööööönt

2008-05-09 @ 18:03:58
Postat av: Anonym

håller med!

2008-05-10 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0