Hittat ett samvete, nån?

Dagen började med att jag vaknade i ångest över att min engelskabok inte var färdigläst. Tungt asså. Så skippade engelskan och somna om så att jag skulle komma till matten. När jag senare är i skolan och på väg till matten så har min engelska lärare lektion i klassrummet innan mitt. Jag hann ta upp matteboken innan hon vände ansiktet mot glasrutan och mig. Kanske såg lite konstigt ut att en elev går med matteboken bredvid huvudet. Men tror att hon inte kände igen mig. Allt det där blev ändå onödigt 1 timme senare eftersom jag glömt bort att hon hade lektion där så när jag går förbi så tittar hon på mig lite ledsamt, som om hon tyckte synd om mig.. Hade lovat henne att komma och vara klar med boken. Samvetet ligger på en grusplan nära dig nu. Ring så hämtar jag. Hittelön = spendera tid med mig tills jag åker helikopter därifrån.

Det var ju ganska kallt idag! Sol o blå himmel men ändå kallt. Jädra vind asså! Utan den så skulle vi kunna jämföras med ngt varmt! ställe. Typ exotiska Tensta elr så, right Saman?

Åkte tillsammans med Mamma ner till station när jag skulle till träningen och hon på opera. På bussen hör man den enda av dom enda, Pernilla. Gick i min klass i 7-9 i Källtorp. Hon stalkar tydligen mig, säger hon nu. Hur går det till? Om man stalkar nån så vill man ju få kontakt med personen, men hon har ju känt mig sen sjuan. Man ska väll inte känna personen så väl liksom? Undra om alla dom här som e galna i kändisar verkligen är så galna?Hoppas på att jag ska komma på något svar till det senare. Knasiga personer finns det iallafall. Btw?

Vi hade två nya på träningen idag. En från Italien och en från.. Mexico? Aja, en var bra och en var dålig. Mexicanen var ganska bra faktiskt! Målvakten från Italien.. Nja, kanske nästa år. Haha, alla drev om hans utkast i duschen! Undra om han hållt på med kulstötning, för det var så det såg ut när han kasta ut bollen. Haha, kul var det iaf.
Mr Acke hittade ett hårstrå på sin pung inne i duschen o sa att det kom från mig?!! Haha, tänk om hans flickvän hade hittat det, pinsam situation? Haha, vad ska man säga då liksom. Amen det är nog från en kille i laget, han har sånt hår. Hennes ansiktsuttryck = Priceless

Ähm, har inte hänt så mycket mer idag. Sitter och äter lite våfflor faktiskt, så har prickat in den där tallriken idag. Ni vet, den där som ser ut som ett fredstecken och visar vad man ska äta. Om ni undrar var ni hittar våfflorna där så måste ni vänta tills ni har kommit till min nivå av allmän skeptism mot andra utövare inom den filosofiska genren
" Fuckar livet, ligg och ta emot". Visst blir man lite sentimental när man hör dom där orden. Som om du liksom letar efter att själv komma på något djupt som bara kan beskrivas med windows 97 känsla.

Men nu har Sarah hållt på och tjatat i evigheter, så here you go!

PS. Angel hälsar.DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herre Gud. Lägg ner bloggen. Såväl innehållet som dina språkmässiga talanger håller en rent ut sagt pinnsam nivå

Att blanda felstavat talspråk med att på ett mediokert sätt försöka sig på finare uttryck, som du för den delen inte lyckas med för fem öre, är vad jag skulle kalla tragikomiskt.

Nej, börja inte gråta nu, utan ta till dig kritiken
i stället. Skriv ordentligt och din blogg kommer uppfattas som bra mycket mer läsvärd.

Och för Guds skull, särskriv inte.

2008-05-13 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0