Musikalisk övertygelse

SItter o käkar lite frukost samtidigt som ja lyssnar på lil wayne - lollipop.. Asså, när jag lyssnar på den där låten, tror att jag kmr få aaaaaaallt jag vill ha när jag lysnar på den :P  Hahah, tror att nuu, äntligen, kmr man få drömtjejen.. Nu kmr man få ngt sjukt skönt jobb, skolan slutar att vara så jäääävla tråkig osv.. Kan fortsätta hela dan =) Meen eftersom det är så hemskt fint väder ute så.. njaaa, kanske en annan gång !

Igår.. hemsk match! Torska med 1--0 -.- Dom gör mål på straff, ja slänger mig åt rätt håll, jag är på den men ändå går fanskapet in i mål! Jävla skitboll..  Haha, och för andra gången av tre så får vi andra uppvärmningsbollar av hemmalaget.. Och självklart så är dom helt annorlunda än matchbollen som dom har värmt upp med!! Snacka om att vissa verkligen gör ALLT för att dom ska vinna.. Vi humana är ju lite rättvisa ändå, fast moi är ju partisk.. Efter matchen blev det lite småtumult och ett rött kort tilldelades efter slutsignalen.. Har aldrig förstått den regeln ;D Hahah.. Så vi får se vad domaren har skrivit på rapporten till stff.. Och, eftersom jag är så moraliskt opartisk så vill jag bara tilläga att Norrtälje hade 12 man på banan..

När vi kom hem med bussen runt halv sju kom mamma o mötte pappsen o mig.. Åå, då släppte jag nyhetetnatt jag behövde låna pengar av mamma för att betala en spelskuld på nätet.. Det skämtet var kanske inte så bra planerat men jag fick iaf 100 kr till att äta pizza med makkus ;D Kukskallen kom för övrigt sent så vi kunde inte äta på Ekmyran utan tog oss till det högkulturella stället, Vattmyraskolan! Familjen skulle tydligen handla igår också.. Men efter en stark diplomati av undertecknad behövde jag bara cykla hem mammas cykel från station..

Efter ja o Makkus ätit en kebebrulle på det högkulturella stället Vattmyraskolan drog vi till Emelie.. Även Goran var där så det blev lyckligtvis ingen utgång till vårat ställe där vi bryter lagar.. Lite långsökt så får nog förklara för Emelie vid ett senare tillfälle (a) Efter ett tag kom Jocke o Marco hem från Tobbe.. kul. O efter ännu ett tag kom Sebbe o Adde.. kul. O sen kom Rafiq o en kille till.. Say no more !

Efter Scarface setts för första gången så var det dags för mig att röra mig hemåt där päronen låg o sov. Efter en snabb tripp till badrummet och lite vikter så sov jag som en stock ! Svenskt ordspråk för er som inte fattar.. Nämner inga namn men Emelie Pettersson, jag säger va de betyder sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0