Nytändning..

Jahopp.. Då har man blivit en av "dom" ! Det går inge bra för mig och mina förutfattade tyckanden :P Först vare facebook o nu sitter jag en fredagkväll o bloggar för första gången.. Funny shit ;D

Haha.. Målade mitt somrum idag.. 2 väggar iaf ;D Och vips, så satt jag ner o läste i min gamla dagbok från då jag var.. typ 8 kanske.  Det är pinsamt, t o m då hade jag förutfattade meningar !!!! 8 år och redan fucked up ;D kanske ska söka till guiness rekordbok.. För att bryta mönstret liksom! typ nästan iaf. Iaf, back to the sheejt ! Jag satt där och läste mina mycket sofistikerade anteckningar från mina vilda dagar som åtta årig lunatic :) O vad ser jag att jag avslutar med ???!!! Jag citerar
"`hej dagbok idag har jag fylt åta år. jag fik tevespel och en dagbok som jaG Skriver i hej då dagbok"
Ja menar.. WTF ! Hjärntvätt på.. kul nivå iaf =) Och sådär höll det på ändå in i det oändliga!!! Nåja, iaf 6 gånger till.. Sen ere blankt.. Fram till idag dåra.. Som den högteknologiske man jag är så började jag med penna o papper! Efter 5 ord fick jag kramp..

Nää, måste sova nu ffs :) Match imorgon mot BKV Norrtälje på deras åker till fotbollsplan :D ! De ska bli kul med lite bussåkande, tror jag ska påbörja mina memoarer på nytt.. Som en ensam tår på skogbrantens sista andetag lyfter jag mina gråtdränkta stövlar mot skyn.. och ramlar baklänges !! DOH ;D

natti natti fuckers =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0