Officiell början för sommar 08

Vilket väder det är ute asså! Jag förstår inte varför jag sitter inne vid datan men det är nog mitt undermedvetna som spelar ett spratt. Igår var kul, Kendi kom hem i måndags så han babbla på en massa om transvestiter som var strippare. Kul. han hade även tatuerat sig lite överallt, henna såklart. Annars skulle Kendi inte finnas med oss idag utan vara i himlen sen hans mor daskat sönder han med diverse kroppsdelar. Hade prov igår också, natur. Och jag kunde något! Klimathotet för med sig mer än bara elände, varmt väder och en hel del hjärnceller till oss lycligt lottade. Gick hem efter det och hade träning, den var seg! Fick ingen uppvärmning och därför var jag något seg i kroppen. Och ja, det tar längre tid för vissa att bli varma i kroppen än andra.

Jag och Marcus gick till stationen då vi såg en tjej som hade jeans, men som visade mer än vad dom döljde. Respecta! Marcus babblade om att han var hungrig, jag hade ont i magen. När bussen plockade upp oss kom en viss skit het storasyster, Marcus valde att sitta så att han kunde kolla. Jag blev skitsur och sa att han måste sluta va pimp så att vi andra får en glimt av himmelriket också. Han garva och pekade finger. När jag fem minuter senare kom hem och till min glada överraskning hade päronen bakat pizza! Jag messade Marcus och meddelade detta, han har ännu inte pratat med mig. Skratta bäst som skratta sist!
Haha, läste aftonbladet.se igår och fick fram en artikel om två f 18 lag som började slåss efter sin fotbollsmatch. Här har ni rapporten.

F18-matchen mellan Arvika och Karlstadslaget Sommarro hettade till rejält efter paus, rapporterar Värmlands Folkblad. En Sommarrospelare reagerade kraftigt efter att Arvika kvitterat till 1-1 och började skrika glåpord mot domaren, vilket renderade i rött kort.

När lagen skulle tacka varandra efter slutsignalen, i matchen som Arvika vann med 3-1, utbröt kaos. En av Sommarros spelare slog till Arvikas målvakt i ansiktet med knytnäven.

- Det var ett rejält slag. Hon fick en svullnad över käkbenet, säger domaren Jan-Åke Grankvist till VF.

Grankvist blev själv attackerad genom att en annan Sommarrospelare sprutade vatten på honom.

Jag låter det fetstilta prata för mig.

Idag har varit en varm dag, kom 25 min sent till matten. Gjorde tre tal jag redan gjort och sen slutade vi. Kommer aldrig hinna bli klar med mina rester som jag har i matten, känns det som nu iallafall. God, you know what to do.
Efter det hade vi håltimme, jätte länge. Det visade sig att vi bara behövde säga att vi var här till våran lärare så fick vi gå hem. Men eftersom jag är en god elev letade jag upp Louise och frågade om jag fick skriva en uppsats om valfritt ämne. Självklart fick man det. Trevlig tjej det där, luktar gör hon också. Gick hem i det mycket vackra vädret, öppnade dörren och fick smutsiga byxor tack vare hunden. Blev sur och sa att han inte fick ligga i min soffa den här veckan. Jäfla hund.
Senare idag är det återigen möte med fotbollsskole ledarna. Ni förstår själva hur roligt det är.

Och till dig käre anonym, älska är dett starkt ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0