UNITED - CHELSEA TONIGHT

Detta var längesen. Men jag skrev det förut, jag kommer inte skriva så mycket eftersom jag har så mycket skola att ta igen. Allt det där med samvetet och sådant. Ähm, mår underbart idag, som alla andra dagar också iofs. Sitter i skolan med AG och inte gör så mycket alls. Borde läsa Lars Hård men den är ju bara så hemskt trisst. 

Livet har gått på som vanligt, dom här 8 dagarna som jag inte berättat något om. Ni får helt enkelt tro mig. Varför ni nu inte skulle göra det? Jag och August är väldigt stolta över att vi jobbade i 3 timmar efter skolan förra veckan. Gjorde klart 2 arbeten var och livet lekte. Det regnade när vi gick ut och all min överambitiösa attityd blåstes bort. Här tänkte man att nu äntligen ska jag bli klar med allt arbete men inte det inte. Ta ner mig på jorden igen. Varför skulle jag få vara uppe i himlen nån halv sekund. Gud, om du inte är för stressad, kiss my ass! Och ni radikala kristna typer, inget personligt menat. Fotbollen har rullat på super, har nu stått 5/5 matcher i a-laget och släppt in minst mål i hela div 3 Norra Svealand. Ni får helt enkelt stå ut med att jag "skryter". Tänker inte sluta. Så länge jag nu är Nr 1. Vann över Karlberg i helg med 1-5. Vi fick tre straffar men skulle haft fyra. Men att dömma fyra straffar i en match, det krävs en hel del för att våga blåsa den där fjärde gången.

Känner inte alls den där tunga känslan som jag hade förut, nu känns det bara super liksom. Men det är som jag skrev förut, när allt går bra, då är det super och det finns inget dåligt, bara mindre bra. Men när allt går åt andra hållet, då blir mycket plötsligt dåligt, ännu sämre och innan man vet ordet av så sitter man där och lyssnar på lugn musik som gör en mer deprimerad och trött på vad det nu än är.

Var sjuk i måndags, ont som fan i halsen. Blä och mer blä! Så var inte med på måndagens träning, gick ner till vallen, pratade om matchen, tog på mig 1-1 målet från helgen, lämnade byxor till Elin, gick till station med sebbe, åkte hem en halvtimme senare när jag spenderat tid med Emelie, Elin och Therése. Lyckade måndagar för vissa, för oss andra kan det se ut så.

Igår var en lugn dag, halsen kändes bättre så tränade på kvällen. Riktig skön träning med mycket fart. Att man blev lite stark efter var ju inte fel det heller. Haha, men när fem morsor står och glor när man kör armhävningar, WTF! Ni har barn och är säkert gifta. Visserligen är ni min stil, gifta. Men ändå asså, inte över 50 tanter. Tyvärr.

Nu måste jag dra på lektion igen. Skönt att skriva av sig lite, tror jag iaf.

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0