UNITED MÄSTARE

Jag orkade bara inte skriva igår.. Jag, Sebbe o Emelie drog till stan vid tio o luffa runt där, jag sjöng lite vid kungsan, vid dom där lejonen! Inte ett dugg uppskattat av omgivningen. Misslyckad lördagkväll för hundraelfte gången i rad guys? Hahaha.. Internskämt i trion.

Sebbe slagga hos mig den luffarn, därför orkade jag inte skriva.. Han tar upp så mkt av min tid, känns som om man hade ett barn. Fast den där ludna björnen är knasig han, han hade säkert lika mkt hår när han föddes som jag har nu asså. Crazy fuck..

Idaag, idag vare att åka till Uppsala och fira mormor :) Hela släkten var där, även Johannes som bor och jobbar i London! Det var trevligt och vädret var ju helt underbart. Ett minus var dock Julia. Den där jäädra tjejen går o vinner mot mig i ngt fotbollsspel. Typ som dom här ishockeyspelen man spelade förut när man var liten.. Man hade en hel ishockeyplan o så drog man i en massa.. spakar(?) osv. Så var detta spel fast med knappar ist för spakar o fotbollspelare dåda. Skitspel, borde aldrig uppfunnits.

När vi kom hem så han man se sista 20 av Wigan - United! Oh yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss :D:D!!!!!!!! UNITED MÄSTARE 08 ! Heelt super asså. En super lyckad dag liksom! Förutom glädjedödaren Julia dåda -.- 

Ska fortsätta läsa min bok nu, ska va klar imorgon o berätta om den -.- Usch o usch igen på den.  Sen vare ngt jag tänkte på förut som jag skulle skriva men jag får väll ta det när jag kommer på vad det var liksom. Ni får ha tålamod helt enkelt. Som idolen moi!

Hare bääst :)

Kommentarer
Postat av: Karl Tellin

Sveriges i särklass sämsta blogg.
Språkbruket i texterna är så frukansvärt att man knappt tror sina ögon.
Då har jag inte nämnt den katastrofala meningsuppbyggnaden. Den är utom all vettig sans.

Allt detta litterära skräp är dock rätt roande kvällslektyr, då man får sig ett gott skratt. Ett gott skratt vet vi alla förlänger livet.

2008-05-11 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0