Världsvan?

Söndag kväll.. Trött, seg och allmänt glad på livet.. Vakna vid halv två imorse, såg att det var sol och förbannade gudarna för att jag inte vaknat tidigare innan jag kastade mig ut på terassen. Efter en timme med ihärdigt smsande med olika personer tröttnade jag på att försöka få ut ngn utanför deras egen trädgård/balkong så jag hängde på mamma och cyklade i en timme ungefär.. Det var trevligt och hör och häpna! Jag har nu för första gången druckit ur en källa mitt inne i skogen.. Typ som Bergslagen fast i någon mindre skala. Kan man kalla sig världsvan nu? Only time can tell..

När vi väl kommit hem så var jag sugen på Robbie Williams av alla personer(hans låtar dock).. Så de blev lite you tube med hans She´s madonna! Den får mig verkligen på bättre humör, än sålänge iaf ;D
Rensade mina träningssaker idag också, det var som fan på tiden. Haha.. Mkt damm och lite viktigheter är väll slutsatsen på den jävla epoken! Hehu.. ;)

Sen vare käk o efter det.. Smurfdags ! Smurfdags = måla mitt sovrum dåra.. Eftersom färgen just är blå så använder jag mitt oerhörda snille till huvud med att komma på ordet smurfdags.  Egentligen var det Josefines fel eftersom hon skulle skicka smurfarna - mambo mambo till mig men som inte funkade !!!!! Tackar för den, du finns inte med på mitt testamente!

Rummet i övrigt börjar bli riktigt fint faktiskt.. Har bara två väggar kvar o lite fix med en tapet, sen så ere så gott som klaart =) Ojojoj va skönt de ska bli :)
Nu ska man väll försöka få ur lite poesi ur min poesikompis.. Har inte kommit på vad hon heter än men tappa ej hopp mina medmänniskor! Jorden ska grönska,Chelsea ska fuckas upp och fåglarna ska kvittra sin jävla sång så att vi vaknar alldeles för tidigt på sommarlovet -.- Kukhuven !

Hare bäääst :)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2008-05-05 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0